Tips

Stichting Care4Gambia, Nemasu Gunjur

Voor een mooie basic accommodatie direct aan het strand in Gambia denk eens aan Nemasu ecolodges in Medina Salam, dit ligt 4,3 km van Gunjur. Nemasu biedt een ontspannende ontsnapping aan bezoekers van over de hele wereld die de natuurlijke schoonheid en levendige cultuur van Gambia willen ervaren. “Uit eigen ervaring; het is een erg mooie plek om te ontspannen, de lodges hebben uitzicht op zee, personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid. Ook andere maaltijden kun je er nuttigen. Wij raden het iedereen aan”.  http://nemasuecolodge.com/

Wij willen u graag voorstellen aan Yayha Nyass ofwel Papa zoals hij genoemd wordt. Yahya werkt als toeristengids en taxichauffeur. Papa heeft een 4 wiel aangedreven auto en kan u veel plaatsen in Gambia laten zien. Hij is betrouwbaar en spreekt zelfs een klein beetje Nederlands. Wil je meer info kijk dan op zijn website; https://papastours.com/

Yahya voor zijn taxi