Gunjur Voetbal Team

Een voetbalteam samengesteld met kinderen en volwassenen in Gunjur. Naast alle noodzakelijke voorzieningen, is ook vermaak en plezier in Gambia van groot belang. En aan de “Smiling Coast” weten ze als geen ander hoe ze dat moeten doen, zonder een cent. Maar soms is het ook leuk om daar iets aan bij te kunnen dragen. Voetbalkleding dat was gesponsord door Flevoboys uit Emmeloord heeft dan ook een hele goede bestemming gekregen bij een voetbalteam voor volwassenen in Gunjur. Het kinderteam van Gunjur is gesponsord door een sportzaak in Oudewater.

Gymnastiek verengingen DOS en KEV uit Lemmer zijn gefuseerd tot één vereniging Pegasus. De Trainingspakken met de oude logo’s die nu niet meer gebruikt worden zijn gedoneerd aan Stichting Care4Gambia. Deze pakken zijn op feestelijke wijze op 23 januari 2016 uitgedeeld aan de voetbal club in Gunjur. Zowel aan jeugd als aan heren teams. Wat zijn ze hier blij mee