Sheik Tihami Nyass Kliniek en Weeshuis

In het weeshuis van Fatou Gaye in Kunkuyang Keitaya wordt ook veel werk verzet. Er wordt daar in een wisselende samenstelling steeds aan zo’n 40 tot 50 kinderen opvang geboden. Verder zorgt Fatou als vakkundig verpleegkundige en verloskundige dat zwangere vrouwen er veilig kunnen bevallen en mogen moeder en kind daar nog een dag blijven.

Vervolgens worden kinderen er op het consultatiebureau in de gaten gehouden.
Voor mensen uit de omgeving is Fatou de directe medische opvang. Bovendien beschikt de kliniek over een ambulance die ernstig zieke mensen snel naar het ziekenhuis kan brengen. In de kliniek is een chronisch tekort aan medicijnen en het weeshuis heeft vaak niet voldoende voedsel voor de kinderen. De Stichting Care4Gambia voorzag voor een groot deel in deze behoefte.